Van Almere tot in het vliegtuig - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hetty Stratum - WaarBenJij.nu Van Almere tot in het vliegtuig - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hetty Stratum - WaarBenJij.nu

Van Almere tot in het vliegtuig

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

23 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Goed, we zijn vertrokken......;natuurlijk de. Wekker niet meegevoerd en n uur later wakker dan gepland. Maar ja, dat krijg je als je veel wakker ligt 's nachts in de hoop dat je de wekker wel hoort.......
Jump uit bed, douchen en de laatste dingen in de tassen proppen. De deurbel klinkt al ruim voor negen uur, Marco brengt zet ons af bij Schiphol en we zien dat we niet de enige zijn diemop vakantie gaan; wauw wat is t druk!!! Slepend gaan we voetje voor voetje mee in de lange rij richting bagage drop of. Even schiet toch wel de spanning door min lijf; wat zal de bewaking hiêr op volle toeren draaien en ik zie ook dat rariteiten voorkomen bijna onmogelijk is. Ik heb er gelukkig een goed gevoel bij..... Selfservice gate 9, een van mijn geluksgetallen. Moet dus goed komen. Selfservice was een makkie en weer stapje voor stapje naar de douane.
Wat heb ik een tijd verpruts om m'n rugzak netjes geordend in te pakken. Bij de douanerechten moet er echt alle weer uit, weg knap staaltje rugtas inpakken. Toch wordt mijn tas als "verdacht gekenmerkt" en moet hij weeeer door de scan. Handel vergeten.....en daar sta je dan, je mag door met een lege rugzak Rn armen vol losse troep. Dank u wel.......
Dus koffie en herorganiseren......
Natuurlijk miet ik even taxfree shoppen, zonder lipstiftje kan ik het land niet uit. Nieuwe SD kaart voor de duizenden foto's die we gaan maken en dan door naar de gate. En daar zitten we nu, genietend van een broodje Beemster en een cola light, samen voor €10.00..... Wat zullen we genieten in India.
Nog even en we kunnen stoel 12J, voor Jo en 12H voor Hetty innemen.....alsof we het zo gepland hebben...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Actief sinds 23 Juli 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23551

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 21 Augustus 2016

Van Delhi naar Beijing

Landen bezocht: