Dan toch echt in het vliegtuig en aankomst in Delh - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hetty Stratum - WaarBenJij.nu Dan toch echt in het vliegtuig en aankomst in Delh - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hetty Stratum - WaarBenJij.nu

Dan toch echt in het vliegtuig en aankomst in Delh

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

25 Juli 2016 | Nederland, Schiphol

Goh. Zegt Jo.....hier zitten wel veel donkere ,mensen, zouden die ook naar India gaan? Toch maár even de gate checken.....nee we zitten behoorlijk verkeerd. Op naar de juiste gate en daar zitten gelukkig meer mensen in Indiase kleden en we zien hier en daar wat djoser bagage labeltjes. Dit moet goed zijn.
Al snel komen mensen zich voorstellen..die en die van de djoser groep....en snel boarden. Hier moeten we al het visum voor India laten zien, tja....uhhhhh verkeerde print bij ons. Jo dan hè.....de stress slaat toe bij Jo en zelfs de ontvangen e mail met daarin het visum kan hij niet vinden. Het lukt m toch en gelukkig mogen we door. En als kers op de appelmoes hoor ik de omroepster van Schiphol onze namen noemen; De heer Koot en mevrouw van stratum, gate 41 voor uw vlucht naar Delhi.....ja ja we zijn er heus wel hoor......er zat even een kleine kink in de kabel.

Ons plekje in t vliegtuig is zo gevonden en met een 7 uur durende vlucht in DE Dreamliner van KLM landen we in Delhi. Jaja , voor de kenners onder ons, DE dreamliner...... Nieuw, vol met technische snufjes en dus leuk.
Vliegtuig uit, door de douane, stempel in je paspoort, geld wisselen ( ook n hele truc hoor) en naar de aankomsthal. Daar verzamelen we en maken echt kennis met de groep. 12 man in totaal....onze resisleider is een vrouw, Renee. En ze geeft de indruk al aardig bereist te zijn. Voelt goed dus. Op naar de bus en hotel........

De eerste indrukken van deze busrit zijn al heftig....in het donker zien we langs de straat mensen op de stoep liggen. Een plastic zak als kussen en gewoon slapen. Kapotte wegen, veel rommel op straat en ingepakte marktkraampjes......het hotel,is oké. Schoon en met airco's, prima kamer en schoon bed. Rond 4 uur slapen we wetende dat we er rond 8 uur weer uit moeten......

• 16 Oktober 2016 - 23:16

D. De Boer:

Leuk om alles te lezen. Geweldig. Wij gaan 15 april 2017
    Bedankt voor je leuke verslag.

Dirk en Cilia